skip to Main Content

De kwaliteit van projecten en dienstverlening staat voorop. Het ontwikkelen van deze kwaliteit is een continue aandachtspunt. Door het meten van de tevredenheid van opdrachtgevers en stakeholders wordt onder andere deze kwaliteit en de mogelijkheid tot verbeteren in beeld gebracht. Dit ook in het kader van ISO 9001:2015, waar het meten en vergroten van klanttevredenheid een belangrijke peiler is.

Klanttevredenheidsmeting met Happynizr

De volgende thema’s kunnen centraal staan bij klanttevredenheidsonderzoek:

  1. Tevredenheid vooraf aan de levering van een product of dienst.
  2. Bereikbaarheid/aanspreekbaarheid/ informatieverstrekking gedurende de levering van een product of dienst.
  3. Kwaliteit van het opgeleverde product of de dienst

Hoe meten we klanttevredenheid?

Er zijn verschillende manier om klanttevredenheid te meten. Om kwantitatieve gegevens te verzamelen, is het laten invullen van enquêtes vaak de makkelijkste manier. Nu geven papieren enquêtes een hoop extra werk en worden sommige online enquêtes een lang en onoverzichtelijk verhaal.

Happynizr is een feedback-tool die snel en effectief is en een hoog ‘invulpercentage’ heeft.

Waarom happynizr?

Happynizr sluit goed aan bij:

  • Het meten van stakeholderstevredenheid
  • Het meten van leverancierstevredenheid
  • Enquêtes na een event/relatiedag
  • Het meten van medewerkerstevredenheid
  • Het controleren van opleveringen
  • Het houden van polls
  • Het doen van werkplekinspecties (zie voor meer informatie de leaflet ‘werkplekinspecties’)

Meer weten over klanttevredenheidsmeting?

De IMR professional helpt u graag verder.

Danielle Wajer

Danielle Wajer

Nieuws

IMR geeft advies

Werkt uw (nieuwe) strategie in de praktijk?

De strategie voor de komende jaren in de praktijk is vastgesteld. De marktomstandigheden zijn bekend.…

read more
IMR nieuws

Wel of geen Energie-audit uitvoeren?

Vanuit de wet- en regelgeving kan het verplicht zijn om een energie-audit uit te voeren.…

read more
Back To Top