skip to Main Content

De kwaliteit van projecten en dienstverlening staat voorop. Het ontwikkelen van deze kwaliteit is een continue aandachtspunt. Door het meten van de tevredenheid van opdrachtgevers en stakeholders wordt onder andere deze kwaliteit en de mogelijkheid tot verbeteren in beeld gebracht. Dit ook in het kader van ISO 9001:2015, waar het meten en vergroten van klanttevredenheid een belangrijke peiler is.

Klanttevredenheidsmeting met Happynizr

De volgende thema’s kunnen centraal staan bij klanttevredenheidsonderzoek:

  1. Tevredenheid vooraf aan de levering van een product of dienst.
  2. Bereikbaarheid/aanspreekbaarheid/ informatieverstrekking gedurende de levering van een product of dienst.
  3. Kwaliteit van het opgeleverde product of de dienst

Hoe meten we klanttevredenheid?

Er zijn verschillende manier om klanttevredenheid te meten. Om kwantitatieve gegevens te verzamelen, is het laten invullen van enquêtes vaak de makkelijkste manier. Nu geven papieren enquêtes een hoop extra werk en worden sommige online enquêtes een lang en onoverzichtelijk verhaal.

Happynizr is een feedback-tool die snel en effectief is en een hoog ‘invulpercentage’ heeft.

Waarom happynizr?

Happynizr sluit goed aan bij:

  • Het meten van stakeholderstevredenheid
  • Het meten van leverancierstevredenheid
  • Enquêtes na een event/relatiedag
  • Het meten van medewerkerstevredenheid
  • Het controleren van opleveringen
  • Het houden van polls
  • Het doen van werkplekinspecties (zie voor meer informatie de leaflet ‘werkplekinspecties’)

Meer weten over klanttevredenheidsmeting?

De IMR professional helpt u graag verder.

Sven Rutten

Nieuws

Slechts een derde van de bedrijven voldoet aan de Arbowet

Slechts een derde van de bedrijven voldoet aan de Arbowet

Uit onderzoek van Arbo in bedrijf 2018 van de Inspectie SZW blijkt dat slechts 33…

read more
Tropische temperaturen

Maatregelen bij tropische temperaturen

Op dit moment heersen er tropische temperaturen in Nederland. Hoe kunnen werkgevers en werknemers hier…

read more
Back To Top